מזעזע: הרוגים בפיגוע בסמוך לעלי; מחבל נמלט

    שלמה ריזל No Comments on מזעזע: הרוגים בפיגוע בסמוך לעלי; מחבל נמלט

    ארוע ירי קטלני בתחנת דלק בסמוך לישוב עלי בשומרון. דיווחים על יהודים הרוגים ופצועים שמטופלים בזירה. כוחות רבים בדרכם. מחבל אחד נוטרל והשני נמלט. פצועים טופל במקום בידי אנשי ההצלה לאחר מכן נקבע מותם של 4 מהפצועים בפיגוע הירי

    צילום: איחוד הצלה
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏אירוע ירי בתחנת דלק בעלי, דיווחים ראשוניים דיווחו על נפגעים במקום. מחבל 1 נוטרל השני נמלט, 3 פצועים במקום. בעמדת השמירה מחבל נוטרל וככל הנראה מחבל שני נמלט. מנכ"ל מד"א אלי בין לירון וילנסקי בגל"צ מעדכן כי נקבע מותם של  שלושה בפיגוע הירי. לאחר מכן נקבע מותו של עוד אחד בזירה.

    הכוננות הועלתה בחטמ"ר בנימין וחטמ"ר שומרון על רקע החשש שהמחבל ינסה לחדור ליישובים באזור. במקביל צה"ל הקים מחסומים בכל הצירים ובודק כלי רכב. השב"כ הקים חפ"ק מיוחד לאיתור זהותם של המפגעים ולהתחקות אחרי עקבותיהם

    הצטרפו למבצע התהילים של "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" לרפואת הפצועים

    דוברות מד"א מעדכנת כי בפיגוע נפגעו מירי שמונה יהודים, מהם 4 שלאחר בדיקות רפואיות נקבע מותם בשטח ע"י פארמדיקים של מד"א ו-4 פצועים, מהם: 1 קשה, 2 בינוני ו-1 קל שמפונים בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים בירושלים ופתח תקווה.

    חובש רפואת חירום במד"א מוטי דהן סיפר: "קיבלנו במוקד 101 של מד"א דיווח על פיגוע ירי בתחנת הדלק סמוך לעלי. הגענו בכוחות גדולים לתחנת הדלק וראינו מחזה קשה. 7 פצועים סבלו מפצעי ירי בגופם, חלקם בתחנת הדלק וחלקם במסעדה סמוכה. ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו להעניק טיפול רפואי, 3 מהפצועים פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים ולצערינו נאלצנו לקבוע את מותם של 4 נפגעים."

    אביה חיים ויוני רוזנפלד פרמדיקים באיחוד הצלה מסרו: "למרבה הצער נקבע מותם של ארבעה בני אדם שנורו למוות – חלקם בתום מאמצי פעולות החייאה. כמו כן: הענקנו סיוע רפואי ראשוני לארבעה פצועים (נפגעי ירי). ולמספר נפגעי חרדה".

    לשכת רה"מ מוסרת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל עדכונים ביטחוניים על פרטי הפיגוע בעלי ויכנס הערכת מצב ביטחונית בזמן המיידי. כעת מתברר כי מדובר בטרגדיה קשה במסגרתה קיפחו את חייהם ארבעה יהודים הי"ד.

    שר הביטחון יואב גלנט מקבל עדכונים שוטפים על פרטי פיגוע הירי בעלי והמצוד המתנהל אחר המחבלים. שר הביטחון יקיים בשעה 18:00 הערכת מצב עם הרמטכ״ל, ראש השב״כ ובכירי מערכת הביטחון. הכוחות במחסמים כי רכב המפגעים ייתכן טיוטה לבנה ושברולט שחורה המסתיימות ב-62.

    מוקד עדכוני יו"ש סיכמו כי מחקירה ראשונית עולה כי לפני כשעה מגיעים 2 מחבלים לתחנת הדלק בעלי ומתחילים לבצע ירי לעבר התחנה. כתוצאה מהירי נפצעים לפחות 6 ישראלים, 2 מתוכם במצב קשה פונו לבית החולים, 3 מחוסרי הכרה.

    לאחר קרב יריות מחבל אחד חוסל במקום, והמחבל השני ככול הנראה ברח מהזירה. בעקבות הארוע הוכרז אביר לילה ג בישוב עלי ותושביו הונחו להסתגר בבתיהם. כוחות רבים במקום סורקים אחרי המחבל ומגישים סיוע לפצועים.



    0 תגובות